Reklaami avaldamise tingimused
Reklaami avaldamisel lähtub Ekspress Meedia AS alljärgnevatest reeglitest:
Nõuetekohaselt vormistatud bännerid peavad jõudma Ekspress Meedia AS reklaamiosakonnani hiljemalt üks tööpäev enne kampaania algust.
Bännerite hiljem saabumise korral ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.
Skriptiga (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) tulnud kampaaniate materjalide tähtaeg on 2 tööpäeva enne kampaania algust. Skriptiga materjalide (koodi) hiljem saatmise puhul ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.
Skriptiga bänner (HTML) peab suutma kasutada alternatiivset gif-bännerit. Ekspress Meedia AS ei aktsepteeri HTML bännereid, millele ei ole lisatud alternatiivset gif-bännerit.
Ekspress Meedia AS ei garanteeri skriptiga tulnud kampaaniate korral kontaktide arvu.
Skriptide (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) toetus on olemas 995×200/300/400 ja 520×300 ja 420×250 pix bänneritel.
NB! Parima tulemuse saamiseks soovitame skriptiga bänneri näitamise asemel kasutada TrackingScripte.
Delfi lehte näidatakse koos bänneritega, seega mida raskemad on bännerid, seda aeglasemalt laadib Delfi. Mida kergem bänner, seda kiirem on selle kuvamine kasutajale.
- Ekspress Meedia AS jätab endale õiguse reklaamist keelduda, kui selle sisu ei vasta kehtivatele õigusaktidele, on illegaalne, ebasünnis, eksitav, sarnane Delfi disainiga või solvav.
- Ekspress Meedia AS ei broneeri reklaamipinda interneti pornolehekülgedele.
- Ekspress Meedia AS ei võta enesele vastutust oma lehekülgedel reklaamitavate kaupade ja teenuste kvaliteedi eest.
- Ekspress Meedia AS avaldab reklaamikliendile jooksvat statistikat kampaania toimumise käigus ning kuu aja jooksul pärast kampaania lõppu.
- Ekspress Meedia AS ei võta enesele vastutust oma lehekülgedel näidatavate reklaamide seadusele vastavuse eest. Reklaami tellija kohustub kontrollima, et tema poolt Delfis avaldatavad reklaamid vastavad kehtivatele seadustele, ning kinnitab tellimust esitades, et seaduse vastu eksimise korral tekkivad kulud kannab reklaami tellija.
- Olenevalt Teie reklaami tüübist ja formaadist jätab Ekspress Meedia AS endale õiguse nõuda enne reklaami avaldamist lisaklauslite sisseviimist või eri muudatuste tegemist. Lisainformatsiooni saamiseks kontakteeruge, palun, oma reklaamimüügiesindajaga. Kõik taolised andmekogumisvormid (sh bännerid) märgistatakse vajadusel kirjaga “reklaam”.
- Kolmandate osapoolte serveritest näidatavate reklaamide ja retargeting’i puhul Ekspress Meedia AS päevast kontaktiarvu ei garanteeri.
- Kampaaniatel, mis on pikemad kui üks päev, ei kompenseerita päevaseid kõikumisi garanteeritud kontaktide hulgas kui tellitud kampaania kogumaht on täidetud.
- Reklaamitellimust saab annulleerida, teatades sellest ASile Ekspress Meedia kirjalikult 5 tööpäeva enne reklaami kuvamise algust. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.
- Kampaania klikkide arv ei ole reklaami tühistamise alus, Ekspress Meedia AS ei garanteeri reklaamile ühtegi klikki.
- Bänneri mahupiirangu ületamisel kuni 25% rakendub lisatasu 90€ päevas iga mahupiirangut ületanud bänneri eest. Ekspress Meedia ASil on õigus keelduda mahupiirangut ületavate bännerite avaldamisest ning nõuda reklaampinna tellijalt avaldamistingimustele mittevastava reklaami avaldamata jätmise eest kompensatsiooniks 80% avaldamata reklaamipinna hinnakirja järgsest hinnast.
Reklaamietikett
- Reklaam ei tohi olla eksitav. Näiteks tähendab see muuhulgas, et bänner ei tohiks meenutada Windows/Mac/Unixi dialoogiaknaid, veateateid jms.
- Reklaam ei tohi meenutada Delfi sisu.
- Reklaamid ei tohiks sisaldada interaktiivsust imiteerivaid elemente — sh rippmenüüsid, otsingulahtreid jms juhul, kui bännerile tegelikult antud funktsionaalsusi lisatud pole.
- Reklaam ei tohiks imiteerida uudiste pealkirju ei kujunduselt, toonilt, kolmanda isiku lauseehitusena ega teemapüstitusena.
- Ekspress Meedia AS ei luba kasutada kolmandaid osapooli html/JavaScripti koodi kasutamisel.
- Küpsiste (Cookie’d) lisamine reklaamile on Delfi keskkonnas keelatud.
- Ekspress Meedia AS’il on õigus eemaldada oma keskkonnast mistahes Delfi kasutajaid ja/või kasutajafunktsionaalsust kahjustav või häiriv reklaam.
- Ekspress Meedia AS ei avalda bännereid, kus kaadrite vaheldumine, VILKUMINE või VÄRISEMINE on kiirem, kui üks kord sekundis.
Juhtnöörid isikuandmeid koguvatele reklaamivormidele
Ekspress Meedia AS lubab kasutada oma keskkonnas avaldatud reklaame isikuandmete kogumiseks, jättes endale siiski õiguse nõuda vajalike muudatuste või lisaklauslite sisseviimist enne reklaami avaldamist. Kui soovite oma reklaamikampaania käigus koguda ka isikuandmeid, peab reklaam vastama allolevatele tingimustele.
- Teie asutus/institutsioon peab olema selgesti esile toodud.
- Andmete “saatmisnupu” vahetus läheduses peab olema otselink Teie firma andmekaitset puudutavale informatsioonile.
- Esile peab olema toodud andmekogumise eesmärk
TÜHISTAMINE
- Maksetähtaja ületamisel lisandub arve summale 0,2% viivist päevas iga maksmisega viivituses oldud päeva eest.
- Reklaamitellimust saab tühistada, teatades sellest Ekspress Meedia AS-le taasesitamist võimaldavas vormis 5 tööpäeva enne reklaami avaldamise algust.
- Kui reklaamitellimust soovitakse tühistada lühema etteteatamisega kui viis tööpäeva enne reklaami avaldamist, kohustub tellija AS-le Ekspress Meedia tasuma 75% tellitud
reklaami hinnakirjajärgsest hinnast. - Reklaami tellija kohustub kontrollima, et tema poolt avaldatavad reklaamid vastavad kehtivale seadusandlusele ning kinnitab tellimust esitades, et ebaseadusliku reklaami
avaldamisega seotud kulud sh trahvid on reklaami tellija kohustatud AS-le Ekspress Meedia hüvitama. - Juhul kui reklaamikampaaniate on pikem kui üks päev, ei kompenseerita päevaseid kuni 25% kõikumisi garanteeritud kontaktide hulgas juhul, kui tellitud kampaania kogumaht
on täidetud.
Tellimust esitades kinnitad, et oled Ekspress Meedia reklaamimüügi tingimustega tutvunud ja nõustud nendega.